Kategorie
Ratanový nábytek
Sklápěcí postele
Sekce vše o nákupu Sekce důležité
Hl.strana Reklamace

Reklamace

V následujících odstavcích se dozvíte jak správně zboží reklamovat. Samozřejmostí je, že se snažíme těmto problémům předcházet a tím množství reklamací minimalizovat, ale v ojedinělých případech se může stát, že je nutné zakoupené zboží z různých důvodů reklamovat. Každou reklamaci bereme velmi Vážně a snažíme se o co nejrychlejší vyřízení. Pojďme si tedy podrobně projít celý proces reklamace od oznámení až po úspěšné vyřízení.
 
Identifikace zákazníka
K rychlé identifikaci o jaké zboží či zakázku se jedná, potřebujeme znát: Jméno, číslo objednávky a faktury. S těmito informacemi jsme schopní rychle rozpoznat objednávku/zakázku o jakou se jedná.

Popis závady
Důležitý je pro nás detailní a věcný popis závady či nedostatku. Jedná-li se o mechanické poškození, záměnu moření či potahové látky, nebo jiný druh poškození.

Fotografie
Součástí reklamace jsou velmi důležité přiložené fotografie. Pokuste se prosím závadu detailně nafotit, ideálně za denního světla. Důležitý je celkový pohled na celý výrobek s označením, nebo přiloženým popisem v jakých místech se závada nachází a fotografie s detailem závady.

Poškození vlivem dopravy
Při poškození vlivem dopravy je nutné nám také zaslat kopii předávacího nebo dodacího listu, kde je uvedeno například „převzato s výhradou-poškozený obal" a podpis řidiče. Takovou dopravu můžeme následně reklamovat a uplatňovat škodu u dopravce. Z toho důvodu buďte prosím při převzetí zboží velmi obezřetní a jakýkoliv náznak poškození s řidičem sepište! Takovým podezřením může být natržený obal, poškozená lepící páska, promáčknutý karton, nebo také podezřelé přesýpací se zvuky.

Odeslání reklamace
Takto vyplněnou reklamaci s přílohami odešlete na náš e-mail: info@avinteriery.cz
Reklamace se snahou podat telefonicky, nebo přes SMS, či snad sociální sítě nepřijímáme!

Následný postup
Takto podanou reklamaci v následujícím pracovním dni zpracujeme a zašleme Vám potvrzení o jejím přijetí. Následně Vás budeme kontaktovat o postupu řešení Vaší reklamace. Jak jsme se již zmínili: „Každou reklamaci bereme velmi Vážně a snažíme se o co nejrychlejší vyřízení."